Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Pizzeria Marko - Investičný projekt

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Najväčším marketingovým nástrojom Pizzerie Marko, ktorým firma zvyšuje svoju predajnosť, je reklama, firma má svoju internetovú stránku. Firma nepodceňuje riziká, ktoré so sebou prináša trh. Možnosť vzniku trhového rizika i iných rizík sa snaží naša firma eliminovať alebo úplne odstrániť. Niektorým rizikám však firma nedokáže čeliť. Sú to predovšetkým riziká politické, sociálne a niektoré finančné riziká. Firma má vytvorený systém opatrení, ktorými sa bude v kritických situáciách riadiť.

Čo sa týka vplyvu na životné prostredie, tak zo strany vedenia firmy a jej zamestnancov je snaha, čo najkladnejšie vplývať na životné prostredie, a to používaním ekologických materiálov, ale aj energetických vstupov, a samozrejme separuje odpad.
Cieľový trh: Zákazníkmi budú prevažne podnikatelia, obchodní partneri, rodiny s deťmi a náhodne okoloidúci.
...
Hodnotenie (0x):