Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Marketing - vypracované otázky UNIBA

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
36. Postavenie a význam marketingu v ekonomike
1.Proces marketingového manažmentu vo firme.
2.Úloha marketingu v plánovaní firmy -potreby a druhy plánov.
3.Spôsoby usporiadania marketingového oddelenia.


1.Proces marketingového manažmentu vo firme
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. 

Marketing predstavuje jednotnú koncepciu výrobnej a obchodnej podnikateľskej politiky, ktorá vychádza z poznania potrieb a požiadaviek trhu s cieľom dosahovať optimálny ekonomický efekt pri realizácii podnikových výkonov. Jeho úlohou je teda zabezpečovať rovnováhu medzi uspokojovaním potrieb zákazníkov a tvorbou primeraného zisku podniku tak, že ponúka správny produkt, správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správnom mieste, v správnej kvalite a za správnu cenu...
Hodnotenie (0x):