Registrácia | Prihlásiť

Diplomová práca: Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Cieľom diplomovej práce „Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ“ je analýza informačných a komunikačných nástrojov pre prípravu a implementáciu projektov v rámci vybraných opatrení operačného programu Vzdelávanie (OPV), prostredníctvom kvalitatívneho výskumu. Teoretická časť práce je venovaná problematike čerpania štrukturálnych fondov, ako aj teoretickým východiskám marketingovej komunikácie. Taktiež popisuje štrukturálne fondy a ich marketing so zameraním na marketingový komunikačný mix. V praktickej časti sú prostredníctvom kvalitatívneho výskumu analyzované najpoužívanejšie informačné a komunikačné nástroje pre OPV a miera spokojnosti s poskytovanými informáciami pre potreby čerpania NFP zo ŠF EÚ. Takisto je spracovaná SWOT analýza na základe výsledkov osobných rozhovorov s členmi projektových tímov z kvalitatívneho výskumu a komunikačného plánu pre OPV. V závere je navrhnutých niekoľko odporúčaní na zlepšenie marketingového komunikačného mixu OPV.
Hodnotenie (0x):