Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Prezentácia k predmetu Marketing služieb

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Marketing služieb
Služba – je to akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže, ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom (napr. prenájom hotelovej izby, vloženie peňazí do banky, strihanie, oprava automobilu, rady advokáta, atď.).

Ďalšie definície služieb
Služba ako ekonomická kategória predstavuje:
druh produktu
podstatou je činnosť – výkon
vytvára hodnotu
prináša úžitok spotrebiteľovi ako výsledok želanej zmeny
nevyúsťuje do vlastníctva

V marketingovej teórii sa vymedzujú nasledovnými prvkami:
služba je činnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej je nehmatateľná
neutvára nadobudnutie vlastníctva
jej realizácia môže, ale nemusí byť spojená s s fyzickým výrobkom
...
Hodnotenie (0x):