Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Strategický manažment, teória, plus spoločnosť Google

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Strategické myslenie a stratégia nie sú ničím novým. Strategické uvažovanie sa používalo už vo vojenstve, diplomacii a politike. Strategické umenie začalo následne, najmä v 20. storočí, prenikať aj do podnikateľského sveta. Strategický manažment začínal vznikať v prostredí veľkých podnikov vyspelých priemyselných štátov ako reakcia na nové, doposiaľ nepoznané a neočakávané zmeny v podnikateľskom prostredí. Súčasný podnik sa nachádza uprostred zložitého a premenlivého podnikateľského prostredia. Orientácia v nestabilných podmienkach, nájdenie správneho smeru a výber vhodnej cesty k budúcim cieľom patria medzi hlavné úlohy strategického manažmentu. Teoreticky a prakticky zvládnutý strategický manažment umožňuje podniku nielen zachrániť sa v boji o prežitie, ale dovoľuje mu uchádzať sa o úspech a poprednú pozíciu v podnikaní.
V tejto práci sme sa snažili objasniť pojem strategický manažment, vystihnúť jeho podstatu, vývoj a štruktúru ako aj niektoré konkrétne modely používané v strategickom manažmente firmy Google.
Kľúčové slová:

stratégia

riadenie

Google

Hodnotenie (0x):