Registrácia | Prihlásiť

Poznámky: Mediálne organizácie a ich význam v spoločnosti

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:51,8 %
  • Typ:Poznámky
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Média
  • Autor:ondrej.laczko
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:489 x
  • Stiahnuté:2 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:40679
  • Posledna úprava:14.10.2012
Mediálne organizácie
- Zatiaľ čo inštitúcie predstavujú spôsob, ktorým ľudia uskutočňujú nejakú činnosť, organizácie sú štruktúry ľudí, ktorí určitú činnosť priamo uskutočňujú a podieľajú sa rôznou mierou na konečnej podobe produktu, a výrobné postupy, ktoré k zhotoveniu výrobku vedú 
- Mediálne organizácie majú vlastnú byrokratickú kultúru- zložité organizačné celky s hierarchiou zodpovedností a právomocí a s vysokou deľbou práce
- Zatiaľ čo diváci vnímajú konečný produkt a väčšinou len mená ktoré ho reprezentujú (filmové hviezdy,režiséry..) tak je nutné podotknúť, že za ním stojí veľa dalších ľudí(grafici, maskéri)
...

Financovanie
- Médiá možu byť financované z reklamy, z koncesionárskych poplatkov, z vlastnej hospodárskej činnosti alebo aj napríklad zo štátneho rozpočtu
- Väčšina mediálnych korporácií v kapitalistických štátoch je komerčného charakteru a je zodpovedná svojím majiteľom, predovšetkým vytváraním zisku ( výnimku tvoria verejnoprávne...
Kľúčové slová:

média

organizácie

Hodnotenie (0x):