Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Vypracované otázky Marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Vypracované otázky na skúšku z Marketingu. Otázky sú vypracované z prednášok cvičení a skrípt.
1. Definícia marketingu
Marketing znamená uspokojenie zákazníka so ziskom. Marketing je cieľavedomá činnosť firmy zameraná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov, čo dosahuje prostredníctvom ekonomických. technologických a psychologických prostriedkov. Cieľom marketingu je, aby bol predaj zbytočný. Dodať správny tovar k správnym ľuďom na správnom mieste v správny čas za správnu cenu so správnou mierou komunikácie a zarobiť na tom.

Všetky definície majú spoločnú filozofiu: zistite čo zákazníci potrebujú a dodajte im to.
Marketing je spoločenský a manažérsky proces, prostredníctvom ktorého uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt.
Dnes sa do popredia dostáva hodnota, ktorú každý z nás očakáva od toho produktu, ktorý chceme a kúpime si – chceme niečo na vyššej úrovni, je tam určitá pridaná hodnota, ktorú chceme aby mal výrobok v sebe zakomponovanú.

2. Podstata pojmu marketing
Nová podstata pojmu marketing:
• potreby, želania, dopyt – zákazník má záujem o výrobky, produkty, na to producenti nadväzujú. • marketingová ponuka – na jednej strane je dopyt, ktorý očakáva, že výrobcovia budú vytvárať všetko podľa požiadaviek a želaní, vytvorí sa dostatočný počet producentov, ktorí prídu so svojou ponukou na základe dopytu.
• hodnota a spokojnosť – producenti prídu na trh s produktmi, ktoré poskytnú určitú úžitkovú hodnotu.
• výmena, transakcia, vzťahy
• trhy
...
Hodnotenie (0x):