Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Marketingové riadenie a situačné analýzy prostredia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
1) Základné údaje o spoločnosti
Predmet podnikania:
• Obchod s kancelárskymi stoličkami a kreslami
• Poradenská činnosť
• výroba tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)

Strategické ciele: Zvýšiť predaj našich produktov o 12 % za dva roky, zvýšiť náš podiel na trhu o 10 % za rok a to všetko s maximálnym navýšením zisk + v priebehu 4 rokov preniknúť aj na zahraničný trh. Medzi marketingové ciele patrí oslovenie, čo najväčšieho počtu potencionálnych zákazníkov pomocou reklamnej kampane a odporúčaním produktov cez zazmluvnených fyzioterapeutov. Našim sociálnym cieľom je prispieť k predchádzaniu zdravotných problémov a zvyšovať povedomie ľudí, aby správne sedeli.

Súčasný stav technicko-technologických zariadení vo výrobe:
Posledná renovácia bola financovaná z vlastných zdrojov z vytvoreného fondu na renovácie. Linky sú ovládané elektronickým systémom, ktorý je pravidelné kontrolovaný. Zariadenia a postupy práce sú dostatočne efektívne a kvalitné. Súčasný stav technicko-technologických zariadení vo výrobe je konkurencie schopný...
Hodnotenie (0x):