Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Psychologické aspekty determinujúce spokojnosť a správanie sa zákazníka

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Úvod
Hlavný dôvod prečo jednotlivec kupuje výrobky, je uspokojovanie potrieb. Je to jeho cieľ. Potreba je teda základný faktor motivujúci a ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Psychologické aspekty determinujúce spokojnosť a správanie sa zákazníka sú vlastne aspekty ktoré vedú práve k uspokojovaniu potrieb. Spokojný zákazník, je zákazník s dobre uspokojenou potrebou a jeho správanie je ovplyvnené cestou ktorú pri tomto uspokojení potreby musel absolvovať. V prvom rade musíme pochopiť kto je zákazník. Aby sme dosiahli jeho spokojnosť musíme rozanalyzovať jeho osobnosť a podľa toho postupovať pri predaji produktu. Všetko toto ovplyvňuje aj jeho správanie sa. Preto sa v práci zameriame na kokrétny predaj produktov a ako by sme mali pôsobiť na zákazníka, aby sme úspešne uspeli v konkurenčnom prostredí zákazník bol spokojný a jeho prvotná potreba plne uspokojená a rovnako spokojný bude vďaka tomu aj predajca. 
Hodnotenie (0x):