Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Vypracované okruhy ku skúške z predmetu Strategický marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
1. Štruktúra marketingového riadiaceho procesu
Marketingový riadiaci proces
Situačná analýza ... Strategické zámery ... Marketingové programy
Koordinácia a kontrola
Situačná analýza:
• Vnútorná analýza
– Prehľad marketingovej efektívnosti
– Marketingový audit
– Analýza ABC
– Portfólio analýza
– Analýza ziskovosti a marketingovej produktivity

• Vonkajšia analýza
– Analýza a meranie trhu
– Analýza subjektov trhu (zákazníci, konkurenti, distribútori, dodávatelia)

Strategické zámery:
• Poslanie spoločnosti
• Ciele spoločnosti
• Stratégia spoločnosti
• Marketingové ciele
• Marketingové stratégie
– útočné stratégie
– obranné stratégie

2. Analýza ABC
• analýza ABC poskytuje klasifikáciu ekonomických subjektov (zákazníci, dodávatelia, obchodní zástupcovia, zamestnanci) podľa miery ich príspevkov k celkovému výsledku
• východiskovým bodom využitia tejto metódy je zoradenie týchto ekonomických subjektov podľa miery príspevkov od subjektov s najväčším prínosom až po subjekt s najmenším prínosom
• aplikáciou kumulatívneho podielu týchto subjektov na celkovom výsledku je možné získať koncentračnú krivku, ktorej stupeň zakrivenia udáva mieru podielu najvýznamnejších subjektov na celkovom výsledku
...
Hodnotenie (0x):