Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Marketingový Mix - cena

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Projekt na vypracovanie jednoducheho marketinogveho mixu - CENA.
Imaginarna firma Urban Cycles na vyrabanie a predaj bicyklov.


Marketingovú komunikáciu definujeme, ako každú formu riadenej komunikácie, ktorú firma používa k informovaniu, presvedčovaniu a ovplyvňovaniu spotrebiteľov, sprostredkovateľov a určitých skupín verejnosti. Pre firmu Urban Cycles ja najdôležitejšou formou komunikácie osobná komunikácia.

Tá sa začína už od prvého kontaktu s potenciálnym zákazníkom, kedy si k zákazníkovi vybudujeme nielen kúpno-predajný vzťah, ktorý by sa skončil v momente zaplatenia za produkt, ale snažíme sa o rozvoj dlhodobého vzťahu počas celého obdobia počnúc fázou poradenstva až po opätovne kúpenie produktu od našej firmy. V našej spoločnosti osobnú komunikáciu nechápeme iba ako formu fyzického kontaktu.  
Hodnotenie (0x):