Registrácia | Prihlásiť

Bakalárska práca: Marketingový mix vo vybranom podniku

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôleţitosť udrţania sa podnikov na trhu na základe vhodne vypracovaného marketingového mixu. Poukázať na marketing a marketingový mix v danom podniku. Je mnoho spoločností ktoré sa snaţia o udrţanie sa na trhu a o to aby získali čo najviac potenciálnych zákazníkov. Avšak nie kaţdá spoločnosť má natoľko vybudovaný marketing a marketingový mix aby mohla zaujať čo najväčšie mnoţstvo zákazníkov a taktieţ prispôsobiť ceny a cenovú reláciu výrobkov ich potrebám a finančným pomerom. Práca je rozdelená na tri kapitoly, pričom v prvej kapitole sa venujeme definovaniu základných pojmov. Druhá kapitola predstavuje oboznámenie sa s podnikom a jeho rozanalyzovanie. V tretej kapitole na základe SWOT analýzy navrhneme, nové prípadne ďalšie riešenia ktoré by podnik mohol vyuţiť pre svoj ďalší rozvoj.
Hodnotenie (0x):