Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Sporné uplatňovanie psychológie v reklame

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Zameranie na nepríjemné vplyvy reklamy. Zameranie sa na manipuláciu reklám. Ako na nás vplývajú reklamy ?  sú dobré alebo nie ? Word práca na 4 strany + prezentáacia 10 strán. 

SPOZNÁVATE TIETO OBRÁZKY Z REKLÁM?
PRAMENE REKLAMY:
V minulosti ľudia používali rôzne presvedčovacie metódy aby dosiahli svoj cieľ (aby uverili v ch bohov alebo predali tovar, často si vymýšľali rôzne klamstvá o zázračných účinkoch tovaru). A však nástupom vedeckej psychológie sa stalo možné aby ľudia používali určité poznatky na ovplyvňovanie myslenia a pocitov druhých a to prostredníctvom metód.

KDE VŠADE SA VY DNES STRETÁVATE S REKLAMOU?
DEFÍNICIA:
Cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam.
Až 16 000 reklamných šotov pôsobí denne na Američanov, predpokladá sa, že svetové výdaje na reklamu dosahujú ročne 50 miliárd eur. Platí heslo: Bez vhodnej reklamy nepredáš!
...
Hodnotenie (0x):