Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Cenová politika

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Táto prezentácia zameraná na tému Cenová politika obsahuje aj prípadovú štúdiu na túto tému. Prezentácia obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov, obrázkov a grafov.

Cenová politika v marketingu
Cena za produkt je hodnota, ktorú ako odmenu firme platí zákazník za možnosť získať hotový produkt.

Podľa Šimegha je cena „hlavným nástrojom konkurečného boja.“ Príliž nízka cena vyvoláva u zákazníkov podozrenie na nedostatočnú kvalitu výrobkov, čoho dôsledkom môže nastať pokles dopytu.

Vysoká cena je spájaná s luxusom a kúpa takéhoto produktu dáva zákazníkovi možnosť vyjadriť svoje sociálne postavenie či životný štýl.

Poznáme 4 cenové hladiny:
Prestížna
Prvotriedna
Prijateľná
Podpriemerná

...


Hodnotenie (0x):