Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Time management - seminárna práca

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Poznáte ten pocit, že Vám práca a povinnosti prerastajú cez hlavu a neviete do čoho sa pustiť skôr? Zdá sa Vám, že nič nestíhate a želali by ste si aby mal deň aspoň 48 hodín? Na nedostatok času sa v dnešnej uponáhľanej dobe sťažujú mnohí z nás, pričom problém nie je v tom, že času je málo, ale v tom, že ho nevieme efektívne využívať. Nechávame sa okrádať zlodejmi času, preskakujeme z jednej úlohy na druhú, máme chaos vo svojich veciach a zabúdame.
Vedieť organizovať svoj pracovný čas je jednou zo základných zručností, ktoré musí ovládať úspešný manažér. Platí tu totiž zásada - kto nedokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, ťažko môže viesť k efektívnosti iných.
Hlavným cieľom mojej seminárnej práce je poskytnúť čitateľovi prehľad o metódach a technikách ktoré sa využívajú v time managemente so zameraním na modernú GTD (Getting Things Done) metódu, ktorej autorom je David Allen. Ide o metódu, ktorej hlavným prínosom je zvýšenie osobnej výkonnosti a efektívnosti nielen v práci ale aj v osobnom živote.
Hodnotenie (0x):