Registrácia | Prihlásiť

Bakalárska práca: Street art ako forma propagácie

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Reklamní tvorcovia už od počiatkov vyhľadávali rôzne formy sprostredkovania informácie a jej aplikácie do špecifického prostredia. V snahe obnoviť, zrenovovať a ozvláštniť už zobrazené, siaha súčasná propagácia k inovatívnym spôsobom zobrazenia. Vďaka novým formám a prístupom k stvárneniu marketingového obsahu reklama postupuje stále ďalej, čomu napomáha aj prepojenie médií a umeleckého prostredia. Tak ako umenie ovplyvňuje reklamu, rovnako reklama ovplyvňuje umeleckú oblasť, preto možno stret týchto dvoch rozličných a samostatných oblastí vnímať ako obojstranne pozitívny. Predovšetkým v marketingovej oblasti tak vzniká určitá symbióza, ktorá je zdrojom osvieženia propagačného prostredia. Následkom tohto trendu v oblasti marketingu je aj postupné začlenenie umelecko-marketingového konceptu medzi regulérne nástroje marketingovej komunikácie pod názvom guerilla marketing. Jeho inovatívna reprezentácia a nápaditosť sa podpisuje pod pozitívne vnímanie tohto druhu komunikácie zo strany recipienta a to aj napriek stále väčšej frekvencií jej výskytu. Guerillová komunikácia pritom z pohľadu možnosti zobrazenia reklamného posolstva disponuje dostatočným priestorom pre informácie a to, ako ju prijíma recipient vychádza z jeho vlastného prežívania a skúsenosti.
Hodnotenie (0x):