Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Nové trendy v produktových stratégiách

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Ciele prednášky
- objasniť úlohu inovácie v produktovej stratégii podniku,
- vysvetliť orientáciu produktových stratégií podnikov v súčasnosti
- vymedziť základné rozhodnutia v procese tvorby produktovej stratégie nového tisícročia

Produktová stratégia
- Dnešný trh ponúka množstvo produktov určených pre rôzne oblasti života a spotreby.
- Produktová stratégia predstavuje spôsob koordinácie rozhodnutí, ktoré sa týkajú predovšetkým vlastností produktu, kvality, vyhotovenia, dizajnu, značky, obalu, etikety a služieb podporujúcich produkt.
- Produktová stratégia sa v súčasnosti zameriava predovšetkým na tvorbu imidžu ako na samotnú úžitkovú hodnotu produktov.
- V oblasti produktovej politiky sa v súčasnom trhovom prostredí na budovaní pozitívneho imidžu podieľa najmä inovačná a značková politika.
Hodnotenie (0x):