Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingový výskum - semestrálna práca

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Agentúra, ktorá sa zaoberá výskumom realizovala svoj výskum zameraný na vytvorenie auta budúcnosti. Prieskumu sa zúčastnilo 52 respondentov, ktorí odpovedali na otázky uvedené v dotazníku. Veľká väčšina z opýtaných vlastní vodičský preukaz a podľa finančních možností by si vedeli predstaviť nový model auta. Podľa ich predstáv by malo byť auto športového typu, v plnej výbave, malé a bezpečné. Skôr by sa malo zamerať na nižšiu až strednú triedu. Podľa ďaľších výsledkov výskumu ktorí bol zameraný hlavne na skupinu mladých ľudí vyplíva, že sú to prevažne ľudia vo vekovej skupine okolo 25 rokov, sú mladí a vzdelaní, ak majú možnosti chcú si splniť svoje sny. Za nový automobil by si vedeli predstaviť sumu do 500 000 sk ktoré by určite malo spĺňať ich kritéria. Za najdôležitejšiu vlastnosť auta pokladajú bezpečnosť, potom je na rade dizajn a cena automobilu.

Dúfame, že tento výskum pomôže automobilovej spoločnosti pri realizácii kvalitneho produktu, ktorý bude mať vysokú predávanosť a jeho marketingová komunikácia bude efektívna a kreatívna.
Hodnotenie (0x):