Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Komunikácia zoči-voči

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Moderný manažment je založený na komunikácii. Úspešne komunikovať značí úspešne riadiť. A úspešne riadiť, to znamená predovšetkým ovládať problematiku podniku, firmy, organizácie, pracoviska a - vedieť zaobchádzať s ľuďmi. Ľudia, pracovníci sú interným publikom, sú vnútornou verejnosťou.
Komunikácia je životne dôležitá časť manažérskej funkcie vedenia. Bez nej nemôžu manažéri ovplyvniť jednotlivcov a skupiny, aby svojim výkonnom dosiahli cieľ.

Odborníci na problematiku riadenia sa veľmi intenzívne zaoberajú komunikáciou a dohadujú, že v najbližšej budúcnosti bude komunikácia zohrávať v manažmente kľúčovú úlohu. Najvýznamnejšou formou komunikácie je predovšetkým sociálna komunikácia
Hodnotenie (0x):