Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Marketingové analýzy - prednášky

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Poslanie podniku
Poslanie podniku konkrétne vyjadruje predstavu o zmysle súčasnej a budúcej existencii podniku a o funkciách, ktoré má plniť. Určuje hranice pôsobenia a súčasne aj definuje jeho špecifické rysy, ktoré dávajú podniku jeho vlastnú identitu v rámci oblasti, v ktorej pôsobí. Účelne formulované poslanie podniku určuje vektor a hranice záväzné pre tvorbu stratégia podniku, ale pôsobí aj ako deklarácia, ktorá oslovuje vonkajšie záujmové skupiny - zákazníkov, dodávateľov, investorov, verejný sektor a pod. Súčasne má pôsobiť aj ako motivujúci a mobilizujúci faktor dovnútra podniku.

PREDMET MARKETINGOVEJ ANALÝZY
• Okolie
• Trh
• Odvetvie
• Konkurencia
• Schopnosti podniku
• Zákazník
Hodnotenie (0x):