Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingový mix - firma Figaro

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Marketingový mix firmy

Marketingový mix firmy je súborom kontrolovateľných marketingových veličín, ktoré spája organizácia do určitého celku, aby vyvolala želanú reakciu na cieľovom trhu. Marketingový mix spoločnosti Figaro zahŕňa kombináciu štyroch premenných:
1. Produktu
2. Ceny
3. Miesta
4. Podpory

1 Produkt

Produktom spoločnosti Figaro sú tabuľková čokoláda, čokoládové bonbóny, čokopiškóty, a čokoládové tyčinky. ktoré firma vyrába a dodáva na domáci i zahraničný trh.

Jadro produktu : Zákazníci pociťujú potrebu kúpi čokolády pre uspokojenie svojich potrieb, želaní a túžob a taktiež pre uspokojenie svojich chuťových a čuchových buniek . Pri kúpe čokolády sa spotrebiteľ rozhoduje impulzívne, na základe momentálnej nálady či pocitu hladu.
Základný produkt: Základným produktom firmy Figaro sú tradične vyrábané čokolády, bonboniéry, tyčinky a čokopiškóty, ktoré firma vyrába od roku 1958.
Rozšírený produkt: Rozšíreným produktom je výroba limitovaných edícií čokolád Figaro. Príkladom je i čokoláda Chuť lásky, ktorá je horkou čokoládou s mliečnou náplňou s príchuťou mandlí a vanilkovým krémom.
Hodnotenie (0x):