Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Retail management ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúca nákupné správanie zákazníka

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Spotrebiteľské trhy a proces spotrebiteľského správania
Vo všeobecnosti je trhy možné klasifikovať na spotrebiteľské trhy, trhy organizácií, nazývané aj priemyselné trhy alebo B2B trhy a vládne trhy, ktoré zahŕňajú napr. nemocnice, väznice, domovy pre dôchodcov, školy a iné. Trh spotrebiteľov tvoria koneční spotrebitelia (jednotlivci a domácnosti), ktorí nakupujú výrobky a služby pre osobnú spotrebu. Súčasťou analýzy spotrebiteľského trhu je zistiť (Barmola 2010):
• kto tvorí trh
• čo trh kupuje
• prečo
• kto sa podieľa na nakupovaní
• ako trh kupuje
• kedy
• kde
ktoré sú nazývané aj „7O“ trhu. Súčasťou analýzy spotrebiteľského trhu je aj skúmanie spotrebiteľského správania a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú.
Hodnotenie (0x):