Registrácia | Prihlásiť

Štátnicové otázky: Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie. Proces rozhodovania o nákupe. Proces nákupného rozhodovania o nových produktoch. Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií (model, nákupné správanie výrobnej sféry, sprostredkovateľa a nákupné správanie na vládnych trhoch).

Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
- kultúrne

- kultúra
- subkultúra
- sociálna vrstva
- spoločenské
- referenčné skupiny
- rodina
- úloha a status
- osobné
- vek a životný cyklus
- povolanie
- ek. situácia
- životný štýl
- osobnosť a sebavedomie
- psychologické
- motivácia
- vnímanie
- učenie sa
- presvedčenie a postoje
Hodnotenie (0x):