Registrácia | Prihlásiť

Štátnicové otázky: Alokácia ľudských zdrojov

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Vzťah ĽZ v podnikoch služieb a podnikovom marketingu, význam interného marketingu
- ĽZ sú neoddeliteľným a primárnym faktorom služieb
- v podnikoch poskytujúcich služby » ľudia prítomní pri produkcii i poskytovaní služieb
- úspech marketingu podnikov služieb do značnej miery závisí od efektívneho RĽZ (od výberu, školenia, motivácie, atď.)
- významné faktory zvyšovania ziskov, spokojnosti zákazníkov a zákazníkov, vyššej konkurenčnej schopnosti
- stratégie:
- silné povedomie zákazníkov o kľúčovom význame zákazníka
- školenie v oblasti nového prístupu k zákazníkom
- záujem o starostlivosť o zákazníkov zo strany zamestnávateľa a iné
- veľký význam ľudského prvku a jeho kvality v službách
- je to koncepcia vedúca k úspechu a efektivite
Hodnotenie (0x):