Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Konkurenčné stratégie bánk (z hľadiska dosahovaného trhového podielu)

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Pri tvorbe stratégie brať do úvahy:

• Veľkosť banky v porovnaní s konkurentmi a jej trhový podiel
• Zdroje, ciele a celkové strategické zámery banky
• (Marketingové) stratégie konkurentov
• Správanie sa klientov na cieľovom trhu
• Štádium životného cyklu produktu
• Charakter podnikateľského prostredia

Hypotetická štruktúra trhu

• Trhový vodca (najväčší podiel na trhu)
• Vyzývateľ (banka/podnik na vzostupe, ktorý bojuje o zvýšenie svojho trhového podielu)
• Spolupútnik (snaží sa udržať svoj trhový podiel a nenarušiť existujúci status quo)
• Štrbinári - troškári (malé podniky/banky orientujúce sa na trhové štrbiny)
Hodnotenie (0x):