Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Nákupné správanie spotrebiteľa

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Pätina obyvateľstva plánuje v nasledujúcom roku stavebnú úpravu, alebo rekonštrukciu domu. Štyri percentá domácností sa chystajú kúpiť dom, byt, alebo chatu. (to sú skutočné údaje z prieskumu verejnej mienky, ktorý v januári tohto roku robil Štatistický úrad SR).

Po roku 1989 neustále narastá rozdiel medzi dopytom a ponukou v tomto segmente.
Mnoho spoločností sa snaží zotrieť, alebo zmenšiť tento rozdiel, v čo možno najkratšom čase a pri maximalizovaní zisku. Vo väčšine prípadov to však ide na úkor kvality, a v druhom rade, aj na úkor transparentnosti financovania.

Preto hlavným poslaním developerskej spoločnosti je - uspokojiť základnú ľudskú
a spoločenskú potrebu - potrebu bývania, v bezpečnej lokalite pri možnosti spolufinancovania s jednou z vybraných bánk Slovenskej republiky.
Hodnotenie (0x):