Registrácia | Prihlásiť

Diplomová práca: Marketingový výskum na internete

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingovú praktiku začínajú brať vážne.

Na tému on-line marketingového výskumu bolo do súčasnosti napísané len veľmi málo. Prevažne to boli články v marketingových publikáciách a časopisoch. Cieľom práce je poukázať na výhody, prednosti a dôležitosť využívania marketingového výskumu na Internete pre jednotlivé spoločnosti. Poukázať na prednosti včasných a presne plánovaných a orientovaných výskumných projektov a kampaní, ktoré vedú k vysoko efektívnym výsledkom. Ako i na bariéry rozvoja Internetu a on-line výskumu na Internete v Slovenskej republike. Cieľom je taktiež popísanie a skompletizovanie všetkých faktorov, ktoré výskum na Internete v súčasnej dobe ponúka a vyžaduje.
Hodnotenie (0x):