Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Nové tendencie v Public Relation - Kam smerujeme?

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Niekedy nie je ani také dôležité, ako rýchlo sa pohybujeme, ako skôr to, kam vlastne smerujeme.


Nie je dôležité miesto, kde sa nachádzame, ale smer ktorým kráčame.

Prvého novembra 1999 nebol iba sviatok Všetkých svätých. Bol to aj deň všetkých značiek jednej firmy a jej zákazníkov vo všetkých krajinách. Prvý novembrový deň vošiel do histórie reklamy tým, že spoločnosť Ford Motor Company odvysielala prvýkrát jedinečný reklamný šot. Všetky významné globálne a panregionálne televízne siete, pokrývajúce prakticky všetky krajiny sveta, ponúkli divákom v jednom spote a v jednom okamihu - o 9. hodine večer miestneho času - všetkých sedem značkových produktov Forda: Ford, Lincoln, Mercury, Mazda, Jaguar, Aston Martin a Volvo. Zaznela v ňom nová svetová hymna Just Wave Hallo - Zamávaj len Ahoj. Zaspievala ju 13-ročná sopranistka Charlotte Churchová. Po prvýkrát sa tak všetky značky Forda stretli v jednej reklame. A bola to prvá simultánna celosvetová reklamná firemná kampaň. Príznačné bolo, že aj keď bola premiéra spotu prísne načasovaná, predpremiéra bola k dispozícii v sieti Internet už niekoľko hodín predtým. Aj to je symbolické: všeobecnú verejnosť a svojich klientov oslovil Ford na konci milénia prostredníctvom masmédií, ale „fajnšmekrov“ cez internet... "Telekomunita", prítomná všade a predsa nikde bola poctená "preview" ako ctení novinári v prvý deň veľtrhu.
Hodnotenie (0x):