Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Personálny marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Každému manažérovi je dnes známe, že podnik, ktorý sa chce presadiť v
medzinárodnej konkurencii po vstupe do Európy, musí vytvoriť optimálne podmienky na získanie profesionálny rast a podporu špičkových zamestnancov. Je to preto , že dnes už nestačí konkurovať cenou, produktom ale ide o konkurenciu v podobe najkvalitnejších ľudí, talentov, "High Potentials" (špičkové potencionálny). Sú to zamestnanci, ktorí už dnes dosahujú nadštandartné výkony, a ich potenciál je napriek tomu ešte značný.

Vystačíme s doterajším prístupom k náboru a výberu zamestnancov? Áno ak nám budú stačiť ľudia s priemernými či štandartnými ambíciami alebo dokonca "zašívači" . Podnik však nebude konkurencie schopný. Pre strategické ciele v dosahovaní konkurencieschopných výsledkov je potrebné urobiť oveľa viac aj v oblasti získavania nových ľudí, starostlivosti o ich rýchlu a úspešnú adaptáciu v podniku a profesionálny rast.
Hodnotenie (0x):