Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingový výskum - seminárna práca

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Naša spoločnosť uvažuje o rozšírení ponuky svojho tovaru. Zároveň chce zistiť či sú spotrebitelia dostatočne informovaný o jej doterajších výrobkoch, či a ako sú výrobky obľúbené, a aké výrobky by privítali spotrebitelia v budúcnosti.
Vzorku som vytvoril zo skupiny externých študentov UK v Bratislave. Oslovil som 20 študentov.

Výskum priniesol nasledovné zistenia:
• Najviac opýtaných vypije za deň 0,5 až 1,5 litra tekutín a to až 50%, o 5% menej opýtaných vypije za deň 1,5 až 2,5 litra tekutín.
• Najobľúbenejšími nápojmi pre opýtaných sú minerálne vody a ovocné šťavy, oboje získali po 35%. Najmenej obľúbené sú energetické a sladené nápoje, ktoré získali oboje po 35%.
Hodnotenie (0x):