Registrácia | Prihlásiť

Ročníková práca: Gitarové elektronkové kombo

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:88,8 %
  • Typ:Ročníková práca
  • Kategória:Technika
  • Podkategória:Architektúra
  • Ročník:5. ročník
  • Rozsah A4:35 strán
  • Zobrazené:1 571 x
  • Stiahnuté:3 x
  • Veľkosť:12,4 MB
  • Formát a prípona:MS Office PowerPoint (.ppt)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:7886
  • Posledna úprava:10.09.2018
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Pri výbere témy na maturitnu pracú som u rozhodol pre zhotovenie zosilňovača Keďže som hudobník rozhodol som sa pre stavbu gitarového zosilňovača, pretože môj kama/si vždy tužil po Jampovom" gitarovom kombe Pri hre na gitaru často používa skreslený zvuk a preto som sa rozhodol pre postavenie _lampovq~ gitarovej Júavy- Je to vlastne elektronkovy zosilňovač, ktorý ma prirodzenejšie a plnšie gitarové skreslenie ako tranzistorové aparáty a umiestňuje sa na vrch gitarovej reprobedne (preto názov „hliva") Rozhodol som sa postaviť 50W zosilňovač Veľkou výhodou lampovych zosilňovačov, ktorá sa využíva hlavne v gitarových zosilňovačoch je jemnejší nábeh skreslenia pri prebudení (limitácii) zosilňovača Ak prebudíme tranzistorový stupeň dojde k okamžitému orezaniu vrchov signálu a to vytvára nepríjemný rezavý zvuk s vysokým podielom nepárnych harmonických zložiek, ktoré uchovmma ako nepríjemný zvuk Flcktrônky sa ale v siave prebudenia správajú inak Orezanie signálu pri limitácii je postupné (nie skokovne ako u polovodičov) a pri prebudení vzniká oveľa vač-si podiel parných harmonických zložiek, ktoré su pre ucho prirodzené a pekne znejúce Chovanie sa ekkírocuek pn prebudení tkufaju konStrukien viac. 6 menej úspešne nasimulovať rôznymi zapojeniami aj s použitím najnovších ľ>A prevodníkov, ale nikdy sa plne nepriblížia zvuku starej dobrej lampy To je hlavný dôvod, prečo muzikanti nikdy nepreili na zosilňovače osadené polovodíCmi. ale ostávajú pri zamatovo znejúcom clekironkovom zvuku
Hodnotenie (0x):