Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Prípadová štúdia - NABY, s.r.o.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Popis a stručná charakteristika firmy:
Podnik NABY, s.r.o. vznikol v roku 1991 založený troma spoločníkmi. Výrobný program sa špecializuje sa štandardný nábytok - kuchynské linky, obývacie steny, detské izby a solitérový nábytok. Má moderné technologické zariadenie, kvalifikovaných pracovníkov, značné finančné prostriedky investuje do obnovy a rozvoja firmy. Firma sa zúčastňuje výstav, kontraktačných trhov, robí si reklamu v časopisoch zameraných na nábytok a bývanie. Vyrába kvalitné výrobky a poskytuje vo svojej vzorkovej podnikovej predajni pred a popredajné služby, robí reklamné akcie, zľavy a súťaže.
Firma je marketingovo orientovaná a prispôsobuje tomu svoje ciele, stratégiu a aktivity. Zápasí však s konkurenciou a nesolventnosťou odberateľov. Pozná svoje slabé a silné stránky. Cieľom firmy ja získať väčší trhový podiel, znižovanie nákladov a 10% zisk oproti minulému roku.
Hodnotenie (0x):