Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Marketing v odevnom priemysle

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
2. Marketing v odevnom priemysle

Odevný priemysel: chápe sa skupina producentov, ktorí vyrábajú sortiment odevov, oblečenia a módnych doplnkov. Producenti pracovných odevov- pracovné odevy, uniformy.
Odvetvie zamerané na výrobu módnych odevov je najdynamickejšie ale aj najrizikovejšie v národnom hospodárstve, ktoré vyplývajú z neustálych zmien v želaniach a potrebách zákazníkov.
Marketing módnych odevov je založené na duálnej koncepcii riadenia: orientácia firmy na požiadavky trhov, zákazníkov a konkurencie a na druhej strane plnenie firemných cieľov a zabezpečenie odbytu.
Marketingová koncepcia:
» špecifické marketingové ciele
» ciele a kroky ich dosiahnutia (marketingové stratégie)
» operačné činnosti (marketingový mix)
Hodnotenie (0x):