Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Základy marketingového managementu - Marketing služieb

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Marketingový mix

Prvky marketingového mixu sú:
- Produkt - kombinácia tovarov a služieb, ktoré podnik ponúka cieľovému trhu
- Cena - znamená sumu, za ktorú môže zákazník získať výrobok alebo službu
- Distribúcia - aktivity, ktoré zabezpečujú dodanie produktu až ku koncovým užívateľom
- Marketingová komunikácia - aktivity, ktoré sprostredkovávajú informácie o produkte a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho kúpy

Marketingový mix služieb

Marketingový mix služieb vychádza z tradičného marketingového mixu. Aplikácia marketingovej organizácie v podnikoch a organizáciach poskytujúcich služby ale ukázala, že tieto prvky nestačia na účinné vytváranie marketingových plánov. Oblasť služieb vyžaduje k marketingovému mixu pripojiť ešte ďalšie tri prvky:
Hodnotenie (0x):