Registrácia | Prihlásiť

Referát: Jednanie s klientom

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:79,7 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Predmet:Personálny manažment
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:871 x
  • Stiahnuté:43 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:8990
  • Posledna úprava:18.05.2018
Náhľady Náhľady
JEDNANIE A VYJEDNÁVANIE
- sú činnosti bežné v medzinárodných vzťahoch, vo vzťahoch medzi sociálnymi partnermi,, v podnikaní a v živote akejkoľvek skupiny (rodina)
Vyjednávanie: proces riešenia problému, ktorý sa týka dvoch a viac ľudí v konfliktnej situácii alebo pri nezlučiteľnosti záujmov.
Jednanie: zámerné chovanie založené na určitej motivácii, meniace dosahovaný stav, či situáciu.
pri vyjednávaní (jednaní) ide o: - konflikt medzi min. 2ma protagonistami ktorý obhajujú svoje vlastné záujmy
Spolupráca medzi partnermi je zvlášť dôležitá - zvyšujúci sa počet strategických aliancií medzi spoločnosťami. Tieto spoločnosti začali medzi sebou spolupracovať:
- aby sa rozdelili o náklady na výskum a vývoj, a tak ich sa znížili
- aby si sprístupnili cudzie trhy
- aby získali prístup k technológiám a finančným zdrojom
Hodnotenie (0x):