Registrácia | Prihlásiť

Ťahák: Management - ťahák

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:76,3 %
  • Typ:Ťahák
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Predmet:Management
  • Ročník:3. ročník
  • Rozsah A4:4 strán
  • Zobrazené:1 204 x
  • Stiahnuté:3 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:8991
  • Posledna úprava:18.05.2018
Náhľady Náhľady
STRATEGICKÉ PLÁNOVANIE - má za úlohu stanoviť dlhodobé ciele (2-5r.).
Charakteristické znaky SP: - je zamerane na dlhšie obdobie - je zásadného významu - je zamerané na udržiavanie trvalého náskoku pred konkurenciou - vyžaduje spoluprácu vrcholového managementu - ciele popisuje globálne - poskytuje východisko len malému množstvu stratégií
Strategické otázky pri plánovaní: - na ktorú skupinu klientov sa chce banka zamerať? - mala by banka nerentabilne zložky svojich služieb radšej prestať ponúkať? - akú rolu by v budúcom poskytovaní služieb banky mohli zohrávať informač. technológie
Rozdiel medzi SP a TP: SP má za úlohu stanoviť dlhodobé ciele, TP má za úlohu vypracovať potrebné aktivity k dosiahnutiu týchto cieľov
- Etapy SP: - 1.Zámer - poslanie banky, najdôlež. aktivity banky, 2.SWOT - Analýza vlastných silných (dobre meno) a slabých stránok (nerozhodnosť), rizík (konkurencia) a príležitostí (rast trhu), 3.Ciele (finančné ciele - hypotéky, správa majetku. a komerčné ciele - leasing) a rámcové podmienky (organiz. zamestnancov, možnosti investovania), 4.Strateg. alternatívy - vychádza zo SWOT analýzy - strateg. prenikanie na trh - hlbšie preniknutie súčasných produktov na súčasné trhy, stratégia vývoja trhu - zameriava sa na preniknutie na nové trhy so súčasnými produktami, stratégia vývoja produktov - vyvíjanie nových produktov a následné uvádzanie na exist. trhy, stratégia diverzifikácie - expandovanie nových produktov na nové trhy, stratégia úplných služieb - kompletná ponuka produktov trhu - "full service", stratégia cieľových skupín - segmentácia produktov pre určené cieľové skupiny klientov, stratégia diferenciácie - odlíšenie jedinečnými produktami a vysokou kvalitou, stratégia cenového vedenia - zníženie nákladov vzhľadom ku konkurencii, strategické rozšírenie služieb - cenové vodcovstvo
Hodnotenie (0x):