Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Projektová štúdia z marketingu (Beauty)

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Charakterizujte zvolenú firmu z dôrazom na jej stratégiu, ciele a poslanie. Identifikujte hlavné znaky odlíšenia sa od konkurencie ( z hľadiska produktov, ceny, predaja, servisu a pod.) a popíšte jej výkonovú politiku a koncepciu.
- názov, sídlo, predmet podnikania, marketingové výr. programy. Vznik a vývoj firmy.
Beauty je kozmetická spoločnosť, ktorá predáva vysokokvalitné prírodné kozmetické výrobky prostredníctvom nezávislých kozmetických poradcov aj prostredníctvom svojich pobočiek. Priamy predaj umožňuje zákazníkom získať rady a inšpiráciu od ľudí, ktorých poznajú a ktorým veria. Priame nakupovanie je spoľahlivé a pohodlné.
Byť kozmetickým poradcom Beauty znamená neobmedzený príjem a kariérové príležitosti, osobnostný rozvoj a vedomie, že patríte do priateľskej svetovej spoločnosti. Beauty ako spoločnosť charakterizuje horlivý duch, decentralizovaný manažment a mladá a podnikateľská atmosféra.
Produkty Beauty sú obľúbené u miliónov žien vďaka vysokým požiadavkám na kvalitu. Beauty je zárukou dokonalosti - všetko, čo nesie meno Beauty, spĺňa tie najnáročnejšie požiadavky na hodnotu, bezpečnosť a integritu. Obchodná sila ponúka kompletný rad vysoko kvalitnej starostlivosti o pokožku, vôní a ďalšej kozmetiky.
Hodnotenie (0x):