Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Marketing - podstata marketingu ako vednej disciplíny

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:84,0 %
  • Typ:Vypracované otázky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Marketing
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:35 strán
  • Zobrazené:1 536 x
  • Stiahnuté:7 x
  • Veľkosť:0,3 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:968
  • Posledna úprava:23.07.2017
Náhľady Náhľady
1. Podstata marketingu ako vednej disciplíny

Marketing je vedná disciplína, ktorá sa od všeobecnej ekonomiky odčlenila so zámerom zmapovať trh s všetkými podmienkami a s cieľom efektívneho predaja.
Ako vedná disciplína nie je veľmi stará. Pochádza z Ameriky z 20. - 30. rokov. Je ho možné aplikovať len v trhovej ekonomike. Marketing neexistuje, keď je nadbytok ponuky. Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.
Kľúčové kategórie - potreby, želania, dopyt, produkty, výmena, transakcie a trhy, sú prepojené a každý z nich vychádza z predchádzajúceho.
Hodnotenie (0x):