Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Zásady komunikácie so zákazníkom

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:92,9 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Jednaní s klientem
  • Autor:kowoo1
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:11 strán
  • Zobrazené:4 162 x
  • Stiahnuté:23 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:9793
  • Posledna úprava:05.10.2018
Náhľady Náhľady Náhľady
Jednaním so zákazníkom sa zaoberá marketing. Aplikácia marketingového riadenia sa vyvíjala nasledujúcimi obdobiami:
V prvom období bola orientácia firmy zameraná na produkt a jeho kvalitu, potom na produkciu to znamenalo vyrobiť a predať čo najviac a čo najlacnejšie. Ďalšie obdobie bolo zamerané na „umení predať“ a posledné obdobie vývoja marketingového riadenia postavilo do popredia zákazníka, resp. spokojného zákazníka. Moderný marketingový prístup znamená, že firma systematicky sleduje potreby, priania, preferencie a spokojnosť zákazníka.
Komunikácia
Slovo komunikácia znamená výmenu informácii. Na svetových trhoch sa zvádza boj o každého zákazníka. Kto stráca zákazníka, stráca perspektívu. Zákazník by mal byť kľúčovou postavou celého podnikateľského snaženia sa. Chceme však zákazníka získať a udržať, musíme s ním komunikovať.
Hodnotenie (0x):