Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Zásady komunikácie so zákazníkom

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Jednaním so zákazníkom sa zaoberá marketing. Aplikácia marketingového riadenia sa vyvíjala nasledujúcimi obdobiami:
V prvom období bola orientácia firmy zameraná na produkt a jeho kvalitu, potom na produkciu to znamenalo vyrobiť a predať čo najviac a čo najlacnejšie. Ďalšie obdobie bolo zamerané na „umení predať“ a posledné obdobie vývoja marketingového riadenia postavilo do popredia zákazníka, resp. spokojného zákazníka. Moderný marketingový prístup znamená, že firma systematicky sleduje potreby, priania, preferencie a spokojnosť zákazníka.
Komunikácia
Slovo komunikácia znamená výmenu informácii. Na svetových trhoch sa zvádza boj o každého zákazníka. Kto stráca zákazníka, stráca perspektívu. Zákazník by mal byť kľúčovou postavou celého podnikateľského snaženia sa. Chceme však zákazníka získať a udržať, musíme s ním komunikovať.
Hodnotenie (0x):