Registrácia | Prihlásiť
« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 610 | Str. 3 / 31


Uni / Názov projektu Kvalita
Reklama - jej ciele a formy (Semestrálna práca z predmetu Marketing)
94,9 %
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher
94,6 %
Práca na tému Dotazník (marketingový výskum, druhy dotazníkov, výhody, nevýhody, vyhodnotenie atď.)
94,6 %
Dopytovanie a pozorovanie ako vybrané metódy marketingového výskumu
94,1 %
Marketingová komunikácia
94,0 %
Marketing a marketingová komunikácia
94,0 %
Marketing (Čo je marketing, Marketingový mix, Marketingový algoritmus, Marketingová koncepcia...)
93,9 %
Cena v marketingu - Hlavné vplyvy na tvorbu ceny, interné a externé faktory...
93,8 %
Tvorba komunikačnej stratégie firmy
93,8 %
Marketingový mix mBank
93,6 %
Pštrosia farma - podnikateľský plán
93,6 %
Podnikateľský plán - Netc@fé Valut s.r.o.
93,5 %
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania)
93,3 %
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...)
93,2 %
Marketing (Úlohy marketingového manažéra, Analýza marketingového prostredia, Analýza odvetvia a konkurencie...)
93,2 %
Teoretické základy marketingu
93,2 %
Marketing a spoločnosť
93,0 %
Vypracované otázky z Marketingu
93,0 %
Využitie distribučných kanálov pre získanie konkurenčnej výhody
92,9 %
Marketingový plán - Intenzifikácia výrobných procesov - Dúha a.s. Prešov
92,8 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: