Projektov 610 | Str. 31 / 31
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu |
99,2 % |
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca |
99,5 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen |
100,0 % |
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu |
100,0 % |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR |
100,0 % |
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu) |
100,0 % |
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc. |
100,0 % |