Registrácia | Prihlásiť
« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 610 | Str. 31 / 31


Uni / Názov projektu Kvalita
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu
99,2 %
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca
99,5 %
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
100,0 %
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen
100,0 %
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
100,0 %
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
100,0 %
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...)
100,0 %
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR
100,0 %
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu)
100,0 %
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc.
100,0 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: