Projektov 91 | Str. 1 / 5
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Ako postupovať pri práci v škole s rómskymi deťmi |
62,1 % |
Definovanie základných pojmov v súvislosti s peer programami |
66,1 % |
Deľba metód činnosti sociálnej pedagogiky podľa Bakošovej |
59,5 % |
Detská psychiatrická liečebňa |
84,5 % |
Dieťa zo sociálne znevýhodneného prostredia |
64,1 % |
Dieťa zo znevýhodneného prostredia a školské prostredie |
65,4 % |
Dôsledky znevýhodnených detí |
60,8 % |
Etikav sociálnej práci |
65,9 % |
Hlavné úlohy pedagóga zameraného na problematiku rodinnej výchovy |
57,0 % |
Inštitúce zaoberajúce sa problémom utečenectva |
56,6 % |
Kazuistika |
66,1 % |
Klient sociálnej práce, typy a rozdelenie klientov |
68,4 % |
Komunikácia a komunikačné zručnosti sociálnych pracovníkov |
70,3 % |
Logoterapia a existenciálna analýza |
69,2 % |
Mediácia – metóda vyjednávania, založená na záujmoch |
67,8 % |
Medzinárodná organizácia pre migráciu so sídlom v Ženeve |
57,2 % |
Metóda plánovania pozitívnej perspektívy |
58,2 % |
Metódy práce s drogovo závislými klientmi |
94,2 % |
Metódy sociálnej pedagogiky vo VTI |
59,9 % |
Metódy sociálnej práce |
85,4 % |